Síť
1. Aktivní nerozšiřování sítě. Důsledkem je, že váš obsah nemá dosah. Další důvod, proč rozšiřovat síť je, že potřebujete více propojení první úrovně, abyste mohli prozkoumat více nových možností pro nová připojení. Linkedin vám neukazuje všechny účastníky Linkedin, za 3. úroveň nevidíte, a proto pokud máte více spojení 1. stupně, máte širší možnosti pro navazování dalších kontaktů.
2. Budování nerelevantní publika. Je důležité budovat síť, ale také je důležité, aby síť byla relevantní podle cíle. Musíte si určit, kdo je vaším cílovým publikem, a podle toho budovat síť a oslovovat správné lidi. Nemá smysl se aktivně propojovat s mnoha lidmi jen za účelem vyššího čísla propojení.
Obsah
3. Někteří lidé přesdílejí pouze obsah bez komentáře – to vede k nižšímu dosahu příspěvku. Obecně přesdílené příspěvky mají nižší dosah než originálně vytvořené. Avšak je-li obsah dostatečně zajímavý, mohou mít i přesdílené příspěvky vysoký dosah, nicméně nezapomínejte připsat nějaký vlastní komentář nebo hodnocení. Je dobré přidat svůj názor nebo komentář ke sdílenému obsahu.
4. Nevytváření původního obsahu. Není nutné produkovat opravdu originální obsah jako je třeba vlastní výzkum, což je obtížné, ale pokud jste toho schopni, je to skvělé. Ale stačí napsat vlastní příspěvek se svými názory, zkušenostmi, radami, příklady atd.
5. Produkce obsahu, který není relevantní pro vaše cílové publikum. Pokud produkujete zajímavý obsah, ale ten nesleduje vaše cíle nebo zájmy vaší cílové skupiny, tak bohužel tento obsah nebude fungovat. Proto je důležité si definovat, co vaše cílové skupiny zajímá a podle toho ho vytvářet. Je pravděpodobné, že cílovou skupinu nemáte jen jednu. Stejné téma může být pro různé skupiny podáno různými způsoby např. ředitele zajímají trochu jiné informace než samotného uživatele softwaru. Rovněž se sdílením hodnotného obsahu profilujete jako profesionál v oboru a buduje si tím i důvěru u vašich potenciálních klientů.
Avšak největší chybou je nesdílení obsahu vůbec. Je potřeba minimálně jednou týdně sdílet obsah
Profil
6. Špatný profil. Další chybou je nemít dostatečně vyplněný profil, nebo laxně vyplněný profil. Pokud se s někým chcete propojit, tak si pravděpodobně bude daný člověk chtít prohlédnout váš profil a zjistit, jestli se s vámi chce nebo nechce propojit. Z toho důvodu je potřeba mít i dobře vyplněné tzv motto. Pamatujte, že v mottu na Linkedin se nepíše vaše motto, ale kdo jste, co děláte. Je důležité mít věrohodný profil a profil, který reprezentuje vás a vaši práci. Je důležité mít vhodnou fotografii, používat klíčová slova a mít vyplněné všechny hlavní sekce profilu.